26 Ağustos 2019 Pazartesi

Söz Veriyorum,söz...

-Hepsi Geçti

-Her Şey Geçecek  

Diyeceğim Sana Bir Ömür.

Hadi Sarılalım


Hayatın anlam kazanınca havalanıyorsun. Sabah bir uyanıyorsun,bütün yorgunluğun seni terk etmiş. Dün yorgun başını ıslak saçlarla yastığa koyduğunda,ilk trene atlamış gitmiş. Kalbindeki motorların gücüyle havalanıyorsun. O gün, aslında hiç önemi olmayan her şey önemli hissettiriyor,anlamlı geliyor.

Güneş Doğmuş
Aaa ne güzel doğmuş!

Sanki bundan önceki 21 yıl ya da yüzyıllar boyu doğmamış gibi.
Yok doğdu elbette ama bugün anlamlı.
En azından benim için bugün çok daha anlamlı.

Biz her şeyin olmasından yanayız. Olmaması hep en kötüsü. Güneş doğdu,doğdu çünkü bir gece önce batmıştı. Her yer karanlıktı ama şimdi aydınlık. Öyle aydınlık,öyle parlak ki kör edecek gibi! İşte bir gece önce güneş battığı için şimdi yeniden doğdu,hep doğacak,her gün.Aşk filmlerine konu olmaya devam edecek hep. Ama bizim için kaç kez doğacak onu bilmiyoruz.
Hadi bugün güzel bir şey olsun diye uyanıyoruz hep.
Güzel bir şey yapayım demiyoruz.
Mucizeler bekliyoruz hep.
Sihirli bir değnek her şeyi değiştirecek gibi.
Mucize biziz.
Sihirli değnek yüreğimizin ta kendisi,en içi.
Gökyüzüne bakın;o yüzler sizin için.
Sokağın kendisi,toprak,toprağın altındaki ateş topu.
Bütün bunlar sizin için.
Sizin olduğu kadar başkaları için de.
Sabah uyandığınızda bunu anımsayın.

"Beklersin işlerin yoluna girmesini,
Herkesin acını sahiplenmesini,
Gönlündeki kuşların büyümesini beklersin.
Dursun dünya,
Dönmesin.
Yörüngesinden çıksın tüm gezegenler
Alt üst olsun insanlık istersin."

Ben bunların hepsini istedim. Sonra kendime kızdım. Sonra kendi içimde kendimle hesaplaştım sonra bir daha istedim. Kendi mutsuzluğumu bıraktım insanların nasıl bu kadar mutlu olduğuna üzüldüm. Her şeye üzüldüm. Her şeye kırıldım. Herkese. Hiçbir şey bilmedi,hiç kimse bilmedi. Perdeleri çekmedim hiç,güneşe bakmadım. Sonra kısacık  bir an beni kendime getirdi.
Her karanlık  muhakkak aydınlığa kavuşacak. 
Her acı dinecek.
Geçmese de dinecek,buna söz verebilirim.

İşte o gün güneş benim için doğmuştu. Herkesle,her şeyle barıştım içimde. Hesaplaşmadım. Kin tutmadım. Her şey o kadar muazzam bir düzende ilerliyordu ki aslında. Her şey bizim içindi bu hayatta,ölüm de,küslük de,hastalık da,mutsuzluk da. Tabii bütün güzellikler de. Ben çok değerliyim!

"Senin uzun süreler kaybettiğine yandığın şeylerden ben vazgeçtim. Her şey bitti sandığın günleri,sabahını göremeyeceğini düşündüğün kara geceleri gülerek anlattım eşe dosta. Hepsi geçti,her şey geçecek diyeceğim sana bir ömür."
Söz...

1 yorum:

Söz Veriyorum,söz...

-Hepsi Geçti -Her Şey Geçecek   Diyeceğim Sana Bir Ömür. Hadi Sarılalım Hayatın anlam kazanınca havalanıyorsun. Sabah bir uyanıyor...